توییتر دست به یک تغییر پر سر و صدا در سرویس خود زده است
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 47
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 65
بازدید ماه : 395
بازدید کل : 161124
تعداد مطالب : 470
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

تا امروز تنها توییت هایی در تایم‌لاین توییتر شما نمایش داده می‌شد که یا متعلق به افرادی بودند که آن‌ها را فالو کرده‌اید یا همان‌ها توییت فرد دیگری را ری‌توییت کرده‌اند. اما از امروز چنین سیاستی در توییتر تغییر کرده و کاربران این شبکه اجتماعی چه خوششان بیاید و چه نیاید، توییت های افرادی که فالو نکرده‌اند نیز در تایم‌لاین‌شان به نمایش در خواهد آمد.


اما تنها یک ویژگی مهم این توییت ها آن‌ها را مستحق حضور در تایم لاین شما می‌کند؛ محبوبیت! توییتر در اطلاعیه خود اظهار داشته که این توییت ها بر اساس الگوریتم خاصی و با توجه به میزان محبوبیت و درگیر شدن کاربران توییتر با آن‌ها انتخاب و در تایم‌لاین شما به نمایش در می‌آیند.

این اقدام هفته گذشته و طی یک تست برای تعدادی از کاربران توییتر فعال شد و از همان زمان باعث سر و صداها و انتقاداتی نسبت به این اقدام شد.

این اقدام شاید تا حدی شبیه به نیوزفید فیس بوک باشد که اطلاعات و پست‌هایی را از دوستان و دوستانِ دوستان کاربران در نیوزفید شان قرار می‌دهد، اما انجام چنین اقدامی در توییتر ماهیت این شبکه اجتماعی را با تغییری بزرگ روبرو می‌کند. توییتر شبکه ای است که توییت ها را بر اساس زمان مرتب می‌کند و تنها ری‌توییت ها هستند که گاه این رویه را اندکی تغییر می‌دهند، اما حضور توییت هایی که متعلق به افراد فالو شده نیست می‌تواند این نظم را تا حد زیادی بر هم بزند.

تنها کاربردی که برای این قابلیت متصور هستیم ایجاد بحث‌های بیشتر توییتری بر اساس یک توییت محبوب است. به هر صورت کاربران توییتر ناراضی‌اند و این اقدام را ورود به حریم شخصی و پیچیده سازی فرآیند تایم‌لاین شان عنوان کرده‌اند.




:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: توییتر , twiter ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mhy
ت : پنج شنبه 30 مرداد 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com